Veelgestelde vragen

FAQS

Voor eventuele vragen en retour contact ons via het contactformulier 

Is de retourzending gratis?

Nee, helaas vergoedt Aristo de kosten van de retourzending niet. 

 

Hoe lang duurt het om een product te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen bij het aanmelden van uw retourzending, zorgt Aristo direct voor de afhandeling. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat uw ruil binnen enkele dagen is afgerond.

 

Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. Wij laten u weten wanneer wij verwachten het product weer te kunnen leveren. Als u uw retourzending al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen wij contact met u op en zoeken we samen met u naar een oplossing.

 

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retourzending te registreren?

U vindt uw bestelnummer in de bevestigingsmail die u na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.

 

Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

Helaas gebeurt het soms dat een product tijdens het vervoer of de productie wordt beschadigd. We zijn uiteraard graag bereid dit met u te verduidelijken. Stuur een bericht met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met u naar een oplossing zoeken.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

Denk eraan dat u uw aangifte binnen de termijn van 60 dagen vóór de uiterste inleverdatum indient. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden we u de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Informeer bij onze klantenservice naar de mogelijkheden.

 

Hoe lang duurt een terugbetaling?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Zodra we uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. U kunt zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen op uw trackinglabel, dat u bij uw retourzending ontvangt. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvangt u daarover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw rekening.

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 60 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Artikelen moeten ongedragen en ongewassen aan ons worden geretourneerd, geschikt voor doorverkoop en met de labels er nog aan.